थारू समुदायले आज अट्वारी पर्व मनाउँदै - Hamro Janakpur

​जनकपुरधाम । दाङका थारू समुदायहरुले अट्वारी पर्व आज धुमधामका साथ मनाउँदैछन्। बाँके, बर्दिया, कैलाली, कञ्चनपुर र दाङ जिल्लामा बसोबास गर्ने थारू समुदायले माघीपछिको ठूलो पर्वका रुपमा यसलाई मनाउने गर्दछन्। धार्मिक एवं सांस्कृतिक महत्व बोकेको उक्त पर्व तीजपछिको पहिलो आइतबारमा व्रत बस्ने र सोमबार सकिने गर्दछ।

थारू संस्कृतिविद् अशोक थारूका अनुसार उनीहरुले पर्वको पहिलो रात ‘भिन्सर्‍या भाट’ खाने गर्दछन्। भिन्सर्‍या भाटमा भात, माछा चोखो तरिकाले पकाइन्छ र भाले नबास्दै उठेर दर खाने प्रचलन छ। यसपछिको दोस्रो दिन प्रायः पुरुष र इच्छा भएका महिला व्रत बस्छन्।

‘दिउँसो पुरुष बर्तालु नुहाइ धुवाई गरेर चामलको पिठोको ‘ठोप्वा’ गोलो आकारको रोटी पकाउँछन्। रोटी पकाउने ठाउँलाई गोबरले लिपेर चोखो बनाइएको हुन्छ‚’ उनले भने, ‘सबैभन्दा पहिले पकाइएको रोटी आकारमा अरु रोटीभन्दा ठूलो हुन्छ। पहिलो रोटी थारू लोक विश्वासअनुसार भीम (पाण्डुका माइला पुत्र)का लागि भनेर छुट्टै राखिन्छ। साँझ सबै बर्तालुहरु गोबरले लिपेका ठाउँमा बस्छन्। बीचमा आगो र लोटामा पानी राखिन्छ।’

टपरीमा रोटी, काँक्रो, केरालगायत अन्य फलफूल, दही, घ्यू राखिन्छ। बर्तालुले आफ्नो टपरीबाट सबै खानेकुरा अग्नि देवतालाई चढाउँछन्। यसपछि एक दुना टपरीबाट अर्को दुना टपरीमा खानेकुरा अलिअलि निकाल्छन्। संस्कृतिविद् थारूका अनुसार यसरी खानुभन्दा पहिला निकालेको खानेकुरालाई ‘अग्रासन’ भनिन्छ।

‘अट्वारीको दोस्रो दिन बिहानै नुहाइधुवाई गरेर बर्तालुहरू खाना पकाउन थाल्छन्। खानाका लागि तीन, पाँच अथवा सात प्रकारको तरकारी पकाइन्छ। यसमा पवैको साग सिल्टुङ, पाप्रो, चिचिण्डो अनिवार्य हुनुपर्छ। अन्य मौसमी तरकारी भए पनि राम्रो मानिन्छ‚’ उनले भने‚ ‘खाना पकाइसकेपछि सबै बर्तालु लिपेको चोखो ठाउँमा बस्छन्। आफनो टपरी र दुनाबाट अलिअलि खाना झिकेर अग्निलाई चढाउँछन्।’

छुट्टै दुना, टपरीमा केही अंश छुट्याएर राख्छन्। त्सपछि आफू खान्छन्। साँझ निकालिएको खानेकुरा र बिहानको खाना ‘अग्रासन’ आफ्ना दिदीबहिनीलाई दिन जान्छन्। आफूले खाने खाना साकाहारी भए पनि दिदीबहिनीलाई दिन जाँदा माछा, मासु पकाएर दिने चलन छ। चेलीबेटी अग्रासन आउने दिन हर्षित हुन्छन्। माइतीबाट दिन आउने अग्रासनको प्रतीक्षामा खाना नखाई बस्छन्। यो अग्रासनले माइतीको माया, प्रेम र सद्भावलाई दर्शाउँछ। ‘अग्रासन’ले पराइघर बसेकी चेलीको प्रेमलाई छर्लङ्ग पार्दछ। दाजुभाइ दिदीबहिनीको प्रेमको प्रतीक हो।

‘दाङ सुकौराका थारू राजा दङ्गीशरणको दरबार घोडारुपी उर्वसीका कारण स्वर्गका राजा इन्द्रले आक्रमण गरिदिने धम्की दिएपछि भीमले निजलाई शरण दिएपछि भीम र दङ्गीबीच निकै घनिष्टता बढेको मान्यता छ‚’ संस्कृतिविद् थारूले भने, ‘एकपटक कुनै शत्रुले दङ्गीमाथि आक्रमण गरेपछि रोटी पकाउँदा–पकाउँदै त्यसै छाडेर भीम दङ्गीको सहयोगमा गएछन्। संयोगले त्यो दिन आइतबार नै परेछ। त्यसैबेलादेखि यही घटनाको सम्झनामा भीमलाई सम्झिएर अट्वारी पर्व मनाउन थालिएको हो।’

परम्परागत रुपमा मनाइँदै आएको पर्व आइतबारका दिन मनाउने भएकाले ‘अट्वारी’ भन्ने गरिएको हो। अटवरी थारूहरुको माघिपछिको ठूलो पर्व भएको थारू कल्याणकारीसभाका अध्यक्ष भुवन चौधरीले बताए। आइतबार दिनभरि व्रत बसेर दाजुभाइले साँझ पूजापाठ गरेर फलफूल र अनदीको रोटी खाने गर्दछन्। बर्तालुले फलफूललगायतका परिकार खानुपूर्व आफ्नो खानाबाट आधा भाग झिकेर अलग राख्ने प्रचलन छ। यसरी छुट्याएको परिकार विवाहित छोरीचेलीलाई कोसेलीका रूपमा उपहार दिने चलन छ। जिल्ला स्थानीय तहले आज पर्वका अवसरमा बिदा दिएका छन्। घोराही तुलसीपुर उपमहानगरपालिका सहित राप्ती, दङ्गीशरण, गढवा गाउँपालिकाले सार्वजनिक बिदा दिएका हुन् ।

प्रतिक्रिया

सम्बन्धित खवर

ताजा समाचार

लोकप्रिय

हाम्रो जनकपुर बिशेष

मेका इन्जिनियरिङ समाज सबैलाले मनाए शुभकामना आदानप्रदान कार्यक्रम

मेका इन्जिनियरिङ समाज सबैलाले मनाए शुभकामना आदानप्रदान कार्यक्रम

जनकपुरधाम । धनुषाको सबैलामा रहेको, मेका इन्जिनियरिङ समाज सबैलाले विजया दशमि तथा आउदै गरेको दिपावलि छठ् पर्वको शुभ अवसरमा मेका इन्जिनियरिङ समाज सबैलाको आयोजनामा शुभकामना..

×